hannajohannesson

- GREEN ROSES -

Kategori: EVERYTHING ELSE

 
Bara älskar min nya bikini som jag fick hem i brevinkastet strax innan jag åkte till London. Jag börjar verkligen längta till sommaren! Köpt på H&Ms rea.
 
Hejsan! Sorry, det har varit riktigt dålig uppdatering här i någon vecka nu. Var borta i Lodon i fyra dagar, sen jobbade jag i två och sen har jag haft fullt upp med träning och en del mysiga besök hos mor och far. Men nu är jag tillbaka, och jag har massa foton och shopping att visa er! :) 
Resan till London var helt otroligt mysig! Vi hade strålande sol nästan varje dag, och det var varmare än vad vi trodde så ibland kunde man till och med gå utan jacka (!). Vi åt massa god mat, förutom en kväll haha, drack gott vin och det blev många besök på Starbucks. De har verkligen det bästa kaffet! Vårt hotell var rätt mysigt, frukosten var faktiskt helt okej för att vara England och det var nära att gå till närmaste tunnelbanestation. Eftersom det var så härligt väder så promenerade vi väldigt mycket, vilket jag föredrar eftersom man ser så mycket på vägen mellan sevärdheterna. Vi såg så mycket fint, det var verkligen mysig stad med otroligt fina byggnader. Jag ska visa er lite bilder från resan imorgon eller någon dag snart! :) 
 
I onsdags och torsdags jobbade jag, sen åkte jag med min moder hem för att vara med på hennes gympa pass på kvällen. Sen hade vi en mycket mysig frukost tillsammans på fredagen innan jag åkte tillbaka till lägenheten. Jag gick lite ärenden på stan ett tag och sen åkte jag till Friskis med mor och syster för ett härligt skivstångspass. Efter det åkte jag med till mor och far igen och där har jag varit nu tills jag kom hem hit för någon timme sedan. På fredags kvällen grillade vi, drack vin och myste framför brasan hela kvällen :) På lördagen myste jag mest, sen åkte jag och mamma till Friskis för ett gympapass med ABBA-tema, vilket var kul :) Till kvällen blev de en god middag, hemmakvällgodis och film. 
Idag har jag mest bara tagit de lugnt, läst lite, bakat goda kladdmuffins åt mor och far, beställt lite filmer från cdon.com och suttit framför datorn. Nu ska jag dra mig mot stan för att möta upp syrran. Vi tänkte köpa med oss någon god mat hem till henne och mysa framför en film :) 
 
Hoppas allt är bra med Er och att ni har en mysig söndag!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Åh längtar tills jag får se bilder! :D

    2013-04-30 | 10:20:22
    Bloggadress: http://eemmafoss.blogg.se
  • Sofia säger:

    Lägg in bilder från London Hanniiiiis :D

    2013-05-03 | 15:04:24
    Bloggadress: http://fiaso.blogg.se

Kommentera inlägget här: