hannajohannesson

- NEW SHOES -

Kategori: EVERYTHING ELSE

 
- Zara - 
 
Hej på er! Det var ett tag sedan! Det blir en hel del jobb den här sommaren, så kommer tyvärr kanske inte bli så mycket uppdatering här, får se. Ville i alla fall visa er mina nya skor som jag bara älskar! De kommer från Zara och är faktiskt rätt bekväma :) 
De senaste två veckorna (!) har jag mest jobbat, annars har jag umgåtts med de bästa, ätit sushi, cyklat massa, utgång en kväll, tittat på massa film som vanligt och solat då solen varit framme.
I onsdags mådde jag inte så bra efter jobbet, men tyckte det kändes bättre på torsdagsmorgonen så jag stack ut och sprang. Det var inte helt smart kan jag säga! Mådde inte alls bra resten av dagen! Jag jobbade kväll samma dag, men fredagen var jag hemma från jobbet, för det gick bara inte. Så jag åkte hem till föräldrarna där jag la mig under filtar i soffan och titta på tv. Resten av helgen mådde jag relativt bra, det gick lite upp och ner. Jobbade på The Body Shop på lördagen till 15.15, sen åkte jag hem till Lane igen och myste där resten av helgen. Jag bakade, åt massa god mat, solade, läste och bara hade de bra :) 
 
Idag åt jag mysig frulle med mamma, sen åkte jag hem till mig och nu sitter jag här i min soffa. Jag kollar flyg till Afrika (vi åker ju om ca 3 månader, så det måste bokas!), kollar in rea på olika sidor och alla bloggar. Nu ska jag ta mig lite lunch och se på lördagens Vampire Dairies. Senare ska jag göra mig iordning, gå några ärenden på stan, jobba i butiken till stängning och sedan gympa ute på landbadet med mamma :) 
 
Hoppas allt är bra med er och att ni har en bra sommar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: