hannajohannesson

- AFRICA HERE I COME! -

Kategori: EVERYTHING ELSE

 
 
Herregud, imorgon åker jag äntligen! Tiden har gått så fruktansvärt fort de senaste, kan bara inte fatta att jag verkligen ska åka! Jag bokade ju detta i februari/mars nångång, så det har liksom hela tiden känts så avlägset. Den här veckan har jag varit ledig och har mest gått och laddat, umgåtts med de bästa, handlat viktiga smågrejer till resan och packat. Men nu är det helt packat och klart, boarding passen är utskrivna och jag är redo! Just nu är jag hemma hos mor och far, mysigast och enklast så eftersom de ska köra mig till Landvetter imorgon bitti. Vi har mest myst, ätit tacos och umgåtts :) 
Imorgon flyger jag från Göteborg till Köpenhamn, där jag kommer möta upp Emma, och sedan flyga vidare till London, Heathrow. Kommer säkerligen passa på att smita in på Starbucks och ta mig en riktigt god kopp kaffe innan vi flyger vidare mot Johannesburg. Vi flyger under natten, mellanlandar i Johannesburg, och kommer inte fram till Harare, Zimbabwe förrän ca kl 14.00. 
Jag ska försöka skriva något inlägg då och då, får se om jag har tid till det. Nä nu ska jag krama mina försäldrar lite till innan jag ska sova, god natt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: