hannajohannesson

- INSPIRATION -

Kategori: EVERYTHING ELSE

Amanda Berg
 
Hej! Denna måndag är jag ledig vilket känns gott :) I helgen har jag jobbat, myst, ätit pizza och tränat, så den har varit bra. Igår efter jobbet och gymmet drog jag hem till mor och far för en jätte god och trevlig middag i solen. Idag när jag vaknade åkte jag hem, åt frukost och myste framför tvn en stund. Nu sitter jag och lyssnar på musik och tittar runt på nätet. Jag tänkte snart göra mig iordning och kanske dra mig ner till stan för att göra några ärenden innan jag ska möta upp fina Jessica för en lunch :) Sen vid 4 ska jag till The Body Shop där jag ska lära mig att stänga affären. Jag har nog inte nämnt det - jag har fått jobb som timmare på The Body Shop i sommar! Jag är så otroligt glad för denna nya erfarenheten och det har varit riktigt kul varje gång jag varit där :)
Senare idag tänkte jag träna, får se om det blir gymmet, springa eller både och :) Till kvällen blir det nog lite god mat och filmmys i soffan. 
Hoppas Ni har haft en bra helg! :)
 
En annan nyhet! Jag och min vän Emma bokade en sista minuten resa till Agia Marina, Grekland på lördag! :) Ska bli så otroligt roligt att komma iväg till solen! Längtar! Men det är ju väldigt snart, så ska nog börja packa lite smått, de kan ju ta tid ;) Vilka skor ska man ta med sig?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: