hannajohannesson

- NEW SHOES -

Kategori: EVERYTHING ELSE

 
 
Dessa finisar köpte jag med mig från Dinsko på Torp igår! De är enkla, men har det där lilla extra, och passar dessutom till allt! 
 
Hejsan! Sista dagen innan Grekland idag! Denna morgon har jag bara tagit de lugnt, ätit gröt och druckit kaffe framför Game of Thrones. Nu ska jag göra mig iordning, dra mig ner till stan och göra några ärenden innan jag ska jobba på The Body Shop kl 12 :) Sen efter det vid 4 ska jag dra till Gustafsberg för att kolla in min kusins bal. Det ska bli så kul att se alla fina klänningar! Jag har redan sett Sofias på bild, men ska bli spännande att se den i verkligheten! 
Efter det får jag se vad som händer, kanske tar mig en promenad, känner mig inte helt kry i kroppen än för att träna gym. Sen till kvällen blir det väl att packa det sista och bara ta de lugnt :) 
 
Hoppas ni har en grym fredag! Vi hörs nog inte förrän jag kommer hem igen lördagen den 18 maj, så ni får ha de så bra sålänge! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: