hannajohannesson

- WANTED SHOES -

Kategori: EVERYTHING ELSE

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zara / Jennie-Ellen / Zara / Jennie-Ellen
 
Hallå där! Ännu en dag med sol och blå himmel - härligt :) Vaknade bara lite väl tidigt för att det blev så ljust i lägenheten haha, men de ska man inte klaga på ju! Älskar att sommaren och värmen är påväg :) När jag gick upp blev de gröt och kaffe framför en film en stund innan jag började packa lite smått inför resan. Jag tänkte att det vore bra att börja i tid, och det var bra att jag kom på de för jag upptäckte nu att en kjol var smutsig och att jag måste klacka om ett par skor! Det hade jag inte kunnat fixa om jag packade i sista minuten haha ;) 
Nu ska jag mysa och läsa lite innan jag ska göra mig iordning för att dra ner till stan och möta upp min vän Johanna. Vi ska äta lunch på Yerba tänkte vi, och idag ser de ut som att vi kan sitta i trädgården i solen och äta till och med :) Senare ska jag dra ut till jobbet för att arbeta 16 - 22. 
 
Igår hade jag en otroligt trevlig ledig dag! Jessica kom förbi lägenheten innan vi gick ner till stan tillsammans där vi åt en god lunch i solen på Coffee Roomer :) Sedan gick jag lite ärenden innan jag gick till The body shop vid 4. När jag kom hem stack jag ut och sprang, vilket alltid är lika skönt :) Till kvällen blev de lite god mat, film och mys i soffan. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: