hannajohannesson

- NEW SECOND HAND -

Kategori: EVERYTHING ELSE

Dessa fick jag med mig hem från Sofias projektvisning förra månaden! Ett virkat linne, en keps och en långklänning i sammet med slits - riktigt roliga köp :) 
 
Hej på er! Denna måndag är jag ledig, vilket är skönt för jag har jobbat nästan varje dag sen jag kom hem från Grekland. Men det har samtidigt varit en rolig vecka! I onsdags var jag på utbildning med The Body Shop och sen gick hela gänget till Kerstin på torget för en supergod middag tillsammans :) Jag lär mig så mycket varje gång jag är där och jobbar, och det är verkligen så himla kul!! Nästa vecka på onsdag och torsdag är det kundklubbsdagar i butiken, och det är 70-tals tema så vi kommer klä oss lite annorlunda :) Jag är där på torsdagen, så kom gärna förbi! 
Annars har jag mest tränat, läst och tittat på Game of Thrones :) Igår var jag också ledig, så jag var ute och sprang, solade och bara hade de bra. Sen åkte jag hem till mor och far för att fira Mors dag. Mina syskon och mina farföräldrar kom och vi åt en jätte god middag tillsammans :) 
Idag hade jag en lugn morgon, åt min gröt och drack kaffe i soffan. Sen har jag läst och beställt ett par ursnygga skor på nätet (som jag ska visa er när jag fått dem). Nu håller jag på att laga mig lite lunch, och senare tänkte jag ta cykeln till Friskis för ett pass på gymmet. 
 
Hoppas ni har en bra måndag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: