hannajohannesson

- INSPIRATION -

Kategori: EVERYTHING ELSE

- Inspo; Style Scrapbook, Amanda Berg & Fanny Lyckman - 
 
Hej på Er! Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en grym helg och midsommar! Jag vet att jag inte visat mig här så mycket på sistone, och anledningarna är att jag har varit rätt upptagen med annat och då har inte bloggen priotiterats. Jag har jobbat mycket, varit ute i solen, tränat, varit på student och Summerburst, träffat massa goa vänner, bakat.. Men ska försöka hinna med bloggen lite i sommar i alla fall!
 
Nu har jag varit ledig i fyra dagar (jag vet, då har jag kunnat blogga men inte orkat), vilket har varit otroligt skönt. Jag har träffat kompisar, besökt föräldrarna och myst där, firat midsommar, bakat både bröd och muffins, tittat på massa film, lyssnat på mycket musik, städat och ätit massa god mat :) Jag firade midsommar först i Lane där jag sov över till fredagen. Vi plockade blommor och hade en lugn förmiddag innan vi gick bort till vänner och åt sill-lunch. Sen drog jag och syrran in till staden, där vi va med några sköna vänner hela kvällen och grillade, drack öl och pratade :) 
 
Idag är det måndag och en ny vecka igen, vilket betyder jobb. På morgonen såg jag på tecknad film och myste, sen har jag suttit och pluggat lite The Body Shop-produkter och annat. Jag jobbar kväll senare 16 - 22, men innan dess tänkte jag ta de lugnt, kanske cykla och handla lite mat, laga mig lite lunch och läsa. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: