hannajohannesson

- SOME NEWS -

Kategori: EVERYTHING ELSE

 
1 Filmpaket från cdon.com / 2 Böcker köpta på bokrean
 
Hejsan! Det har tyvärr blibit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, jag har jobbat och har inte suttit med datorn nästan någonting. 
I fredags hade jag en helt underbart härlig dag innehållande styrketräning med Karro och fika med Josefin. Det blev också en jättemysig kväll då jag gick ut med syrran på afterwork på Harrys :) 
I lördags lunchade jag med Johanna på Yerba, promenerade till jobbet från Torp och jobbade kväll. Efter jobbet gick jag till Köket, träffade Karolina och andra trevliga människor, tog en öl och tittade på en spelning. En riktigt rolig kväll :) 
På söndagen tog jag de mest lugnt innan jag åkte ut till Torp en sväng och sen promenerade till jobbet för att jobba kväll igen. 
I måndags jobbade jag tidigt och var även på utbildning med jobbet. Sen åkte jag med min moder hem till Lane för att mysa där och vara med på hennes gympa. 
Igår jobbade jag bara mellan 12 - 16.30 då det var APT-möte. Efter det åkte jag in till stan, gick för att göra min första vaccination innan resan (som jag ska berätta mer om, ni som inte redan vet) och sen handlade jag lite. Väl hemma åt jag god mat, tittade på Street star-tävlingen på SVT-play (vilket jag rekommenderar er att kolla in. ni som tycker om dans!) och myste hela kvällen :) 
 
Idag har jag haft en lugn morgon och förmiddag. Jag har mest suttit i min soffa och myst med datorn i knät. Idag tänkte jag städa här hemma, ta en pw ute i den härliga solen, träna och bara ha de bra :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: