hannajohannesson

- I JUST LOVE MOVIES -

Kategori: EVERYTHING ELSE

 
Det har blivit en del inköpta filmer på sistone! Alltid lika roligt att utöka samlingen lite :)
 
Hej! Nu är det bara en dag kvar innan jag och Emma åker till Grekland! Det ska bli så otroligt gott att komma iväg till sol och bad :) De mesta av packningen är färdig, det är bara lite småsaker som fattas. 
Idag vaknade jag upp i Lane och mådde bättre, vilket var en otrlig lättnad. Jag har mest varit trött i kroppen, haft snuva och liksom täppt i huvudet idag, så det har funkat. Åt en mysig frukost med mor på morgonen och sen åkte vi och hälsade på syrran på Ikea för att se hur de gick. Sedan åt vi lunch på Briggen och gick runt på Torp en stund. Jag inhandlade lite bra saker inför resan, bland annat ett par sandaler ni ska få se :) Sen lånade jag första säsongen av Game of thrones av syrran, så det har jag tittat på en stund och vilat mig. Nu ska jag göra mig lite gott kaffe och mysa i soffan tänkte jag :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: