hannajohannesson

- 08/05/13 -

Kategori: EVERYTHING ELSE

Hejsan på er :) Hoppas ni har en bra dag trots det tråkiga vädret. Jag har mest vilat i soffan idag för jag orkar verkligen ingenting.. Jag skulle ha jobbat tidigt idag till 14.30, men igår kväll när jag jobbade så blev jag jätte dålig. Jag fick allt på en gång - halsont, huvudvärk, yrsel, feber och ont i kroppen. Så idag har jag mest läst, tittat på film, kollat runt på nätet en stund, tittat på regnet och bara vilat. Jag hoppas bara att detta lägger av snart så att jag kan åka till Kreta på lördag! Men halsontet var borta när jag valnade i morse och det är två dagar kvar så det känns ganska lugnt ändå :) Annars får jag väl vila i en solstol på stranden där istället. 
Jag har suttit och kollat runt på sevärdheter på Kreta nu också, så då blev man så otroligt sugen på att åka! Finns mycket fint att se, så hoppas på att vi åker iväg på något :) 
Snart kommer mor och far för att ta med mig hem till dem en sväng. Man blir ju så rastlös när man sitter här själv när man är sjuk, så det ska bli mysigt att va med dem ikväll :) 
 
Igår hade jag och Johanna det gott i solen i trädgården på Yerba :) Jag åt en sommarsallad som var riktigt god och sedan blev de en kaffe efteråt innan jag drog ut till jobbet. 
 
 
Elafonissi, Kreta

Kommentarer

  • Emma säger:

    Ja, hoppas du mår bättre! Annars blir det rehab i solen hehe ;)

    Längtar ihjäl mig nu, bara två dagar kvar <3

    Svar: Ja nu känns de bättre, mest trött i kroppen och lite snuva nu :) Ja precis, slappa på stranden! :) Jaa med! Ska bli såå kul! <3
    Hanna Johanneson

    2013-05-09 | 09:01:01
    Bloggadress: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här: