hannajohannesson

- NEW JACKET -

Kategori: EVERYTHING ELSE

Ny grön bomberjacka jag köpte för ett tag sedan på MQs rea på herravdelningen! 
 
Hejsan! Härligt med sol och lite varmare temperatur ute! Idag hade jag en lugn morgon - åt frukost och drack kaffe framför Vampire diaries och Revenge. Sen gick jag ner till stan och handlade lite, och fick en go promenad på köpet :) Sen när jag kom hem grejade jag lite här hemma, fixade fram våra boarding pass inför London (vi åker på lördag!), diskade och åt lunch. Nu ska jag bege mig ner till stan igen för att jobba kväll 16 - 22. 
 
Jag har haft en jätte rolig och mysig helg! Jag och Johanna hade en otroligt trevlig kväll med god mat, gott vin och många härliga skratt :) I söndags stck jag ut på en härlig springtur, sen läste jag en del vilket alltid är mysigt och sen drog jag till gymmet med familjen. Igår, måndag, hade jag, mamma och syrran en heldag i Göteborg :) Vi hade jätte mysigt! Vi shoppade, fikade, lunchade och bara hade de bra i storsstaden. Till kvällen blev de mys i min soffa framför film :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: