hannajohannesson

- HAIR INSPIRATION -

Kategori: EVERYTHING ELSE

Massa fina hår och frisyrer! Jag skulle vilja våga mer med mitt hår.. Funderar på att klippa mig kortare nästa gång. De växer ju faktiskt ut igen! Vad tror ni? :)
 
Hejsan! Hoppas allt är bra med er :) Jag mår rätt skapligt måste jag säga. Jag sitter just nu i min soffa med min goa filt och myser med tända ljus och bra musik. Älskar ibland att bara stänga in sig och mysa när det regnar och är tråkigt väder ute! Förutom när man har en tid att passa eller har massa saker att göra, då blir de bara irriterande haha. Men just nu har jag inga måsten :) Förutom packa, men de har jag i alla fall börjat med! Jag kan inte fatta att vi åker till London på lördag! Tiden har gått så fort, känns som det var igår vi bokade resan. Som alltid så har jag problem med vilka kläder jag ska ha med mig haha, men de löser sig väl - jag ska ju shoppa där också! :) 
Denna torsdag började med en lugn frukost och sen gjorde jag mig iordning för att åka ut till jobbet vid 12 för en utbildning i social dokumentation. Efter det åkte jag in till stan, fixade lite pund och annat inför resan. Gick förbi hemmakväll på vägen hem och fick med mig några filmer hem också hihi :) Nu ska jag ta mig en frukt och dricka lite te framför en av filmerna jag köpte idag. 
 
Igår jobbade jag dag till 14.30 och sen drog jag till gymmet för ett härligt träningspass. Efter det gick jag några ärenden i stan innan jag gick hem för att laga middag. Till kvällen blev de mys och film :) 

Kommentarer

  • emma säger:

    Gud vilket fint collage!! Hur gjorde du det? :)
    och tycker verkligen du ska typ klippa kortare eller liknande, tror du hade passat grymt bra i det!!

    Ha det underbart i London och shoppa för mig med babe! <3

    Svar: Åh tack! :D Jag lagrar alltid bilder jag tycker om på datorn, sen använde jag picmonkey.com och gjorde ett kollage av det där :)
    Va roligt att höra att du tycker det! Jag har blivit otroligt sugen på att göra de faktiskt, men är så rädd för att jag ska ångra mig..

    Yes, absolut gumman! <3
    Hanna Johanneson

    2013-04-19 | 08:10:21
    Bloggadress: http://eemmafoss.blogg.se
  • Emma säger:

    Jaså, kan man göra collage där? haha bra emma... har använt den sidan hur länge som helst men ingen aning om det ^^

    2013-04-27 | 07:50:26
    Bloggadress: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här: